Visites

Enviar un correu                                                                                     

dimecres, 16 de febrer del 2011

Un adherit de SI Sant Martí candidat a la secretaria d'estudis i programes

Al congrés de Solidaritat per la Independència del dia 20 de febrer, a Manresa, es presenta un adherit de Sant Martí. Opta a la secretaria nacional d'estudis i programes. Hem cregut oportú aclarir quins són els seus motius. També trobareu l'enllaç al seu blog.

No sé, quina hora era, ni quina dia de la setmana...

Sols sé que vaig veure en un “instant etern”, una IDEA que passava solemne davant els meus ulls, traspassant les fronteres del desencís ja vist.
De rere la pantalla vingué el MISSATGE: SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA.
Un esperit vingut de més enllà els temps actuals, un missatge d’esperança vingut del conjunt de la Societat civil Catalana que emergia en la figura de tres Prohoms.
Encoratjant-nos a reviure els èxits i orgull d’una Nació, constantment maltractada per un Imperi colonial, ells ens convidarem al viatge...
A partir d’aquell moment, una munió d’il.lusions va començar a fluir i portar-nos a tots, en un temps rècord a pujar a la nau de la Llibertat.
Ho he de confessar...
M’agrada la metàfora i la literatura.
M’agrada el sentit espiritual del Moviment que hem iniciat.
Sóc de Sant Martí des de l’any 2002, tot i que la meva àvia materna (Teresa Pons Nogués), era filla del Poble Nou de tota la vida.
Per això potser, vaig retornar-hi (vingut de Reus) a on enllà partí amb el meu avi...
Quan vaig cercar establir-me a BCN, no vaig dubtar ni un minut en que Sant Martí havia de ser casa meva.
M’agrada el caliu del barri i la seva gent, juntament amb la proximitat al Mar Mediterrani.
Treballo fora de BCN i cada dia entro i surto de la Ciutat.
Recordo moments molt agradables de tot el periple de 7 mesos que portem com a formació, moviment, partit, conjunt de persones, o com li volguem dir....

El que veritablement importa és que som Gent responsable, motivada i amb una intuïció:
AIXÒ HO PODEM CANVIAR !!
Jo dic que SI, que podem fer-ho, que sols ens cal fer el que estem fent fins ara...
Però sobretot, el comunicar-nos més i millor, compartir experiències, entendre que som una germanor de CATALANES i CATALANS que anem directes a la Llibertat i l’INDEPENDÈNCIA.
I per això fa falta que cadascun de nosaltres, deixi enrere tot tipus de recança i enfrontament i segueixi un Objectiu comú.
Per això fa falta que donem unes hores de la nostra vida a una causa comuna.
Que ens sentim útils dels nostres esforços vers la col.lectivitat i puguem redundar en una vida millor per al nostre entorn, alhora de sentir-nos plens d’orgull.
A Sant Martí heu de cohesionar aquest sentiment i fer-lo florir dins vostre.
Recuperar tota la gent que vol treballar i il.lusionar-se amb SI.
No deixar perdre el talent que hi ha a cada racó, pel sols fet dels personalismes...
Recordo com vaig gaudir en esmenar el manifest Electoral, amb aportacions que em sortien de l’anima...
Recordo com vàrem vibrar el 28N, quan vam passar d’ un a dos a tres, a QUATRE Diputats.
Recordo com ens van encarregar formar “Estructures” –Teixit territorial de Partit-.
Recordo com una hora, un dia, un instant.... vaig decidir-me a presentar Candidatura.
I ara que penso...
Ho vaig fer, perquè sé que no estic sol, i jo sols represento una part de la Societat que vol lliurar-se d’una Espanya opressora i néixer com una Catalunya renovada i regenerada.
La Suïssa del Sud d’Europa.
Tot és possible.
Ho farem junts.
Moltes gràcies i moltes salutacions a tot Sant Martí.
Josep Maria Mas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada