Visites

Enviar un correu                                                                                     

dijous, 7 d’octubre del 2010

Entrevistes als adherits: Gemma Ferrer

1. Qui ets?. Breu resum de l'experiència vital i associativa.

Tinc 57 anys soc dona. Sóc Auxiliar d'Infermeria al Hospital Vall d'Hebron.Filla i neta de Republicans a casa meva mai no hem oblidat una herència política, social i cultural (la de la Catalunya republicana) que Espanya encara avui intenta esborrar de la historia, com si mai hagués existit.
No he estat afiliada mai a cap partit, però el meu vot ha estat sempre d’esquerres i independentista.
he confiat en els nostres polítics i en la política en general.Malauradament com a catalana he hagut de patir, any rere any la incomprensió, el descrèdit i el empobriment a que ens sotmet L'Estat espanyol amb la complaença d’una classe política “acomodada”.El meu únic desig es veure la meva terra lliure de lligams de tota mena, lliure per fi d´aquesta opressió de poble sotmès.
2. Què et va decidir a fer-te adherit/associat a SCI?
El meu desig es veure la meva terra lliure de lligams de tota mena , es el que m’ha portat a comprometre’m amb SolidaritatCatalana per la Independència (SCI). Crec que SolidaritatCatalana es la veu de la inquietud i el sentiment popular que s’ha estructurat al voltant d’una proposta de la que soc del tot partidària. La nostra es una proposta oberta a tothom que per sobre de tot s’estimi Catalunya i vulgui per a ella independència i llibertat.
3. Què és el que mes t'il·lusiona de SCI?
Crec molt sincerament que aquesta opció política, conformada majoritàriament per la població civil, es la que mes garanties dona per que el meu país arribi a ser completament independent en el menor espai de temps possible.Jo formo part d'aquesta població civil, que vol estar dins d´aquesta opció política, que avui ens permet Solidaritat Catalana.
4. Com veus el futur en relació amb el país?
Seria el meu mes gran desig veure i viure la independència, de forma plenament establerta. abans de morir, i poder deixar un futur al meus fills i als fills dels meus fills, perquè ja no podem viure mes de genolls i ara tots junts podem viure d’en peus, nomes cal que ho vulguem !!
5. Podeu afegir qualsevol cosa que us sembli adient.
Voldria afegir que, aquesta classe política que fins ara han estat governant ja no pot liderar el procés imparable que la ciutadania ha iniciat. Després de tants anys en que la societat civil ha estat ignorada i maltractada, els polítics que fins ara ens han representat ja no tenen crèdit per conduir-nos a la independència.Ha arribat el moment de proclamar la Independència no nomes d'una classe política , fins ara completament ineficaç i mancada de solucions, si no també d'una Espanya que ens maltracta, ens espolia i que a sobre no ens vol tal com som. Per fer-ho es del tot necessari fer pinya en torn del vot de la independència, pero declarada unilateralment, perque aquest es l´únic camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada