Visites

Enviar un correu                                                                                     

dissabte, 25 de setembre del 2010

Deixa l'estelada al balcó fins que aconseguim un estat propi

Xerrant amb una veïna, em diu: ep!, que l'onze de setembre ja ha passat, treu l'estelada del balcó que se't descolorirà. Responc que aquesta vegada m'he promès tenir-la penjada fins que aconseguim la independència, i tinc l'esperança que no es descoloreixi massa.

Si, em diu amb retranca, com que la gent està per la independència ara, prou en tenim amb la crisi.
Recordo allò tant sabut de que els temps de crisi són també temps de grans oportunitats, oportunitats per gestionar els nostres diners de manera intel·ligent per posar les bases d'un futur millor; oportunitat de decidir amb qui i amb què som solidaris, oportunitat de renovar els polítics i la manera de fer dels partits. Realment per primer cop en molt de temps sóc optimista, i voldria seguir sent-ho durant molt de temps, i no pas veure com l'estelada que tinc al balcó acaba estripada i esgrogueïda.
Carme Moner

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada